سبد خرید شما خالی است.

نصب و راه اندازی تجهیزات میکروتیک در کیا آی تی

یکی از فعال هایی که در کنار سایر خدمات در کیا آی تی انجام میشود، فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات میکروتیک میباشد. ما طی سالیان گذشته افتخار آن را داشتیم تا با بهترین عملکرد در ارائه خدمات مشتریان زیادی را داشته باشیم، تلاش ما بر این اساس است که رضایت مشتری همیشه در اولویت اول ما خواهد بود. برای راه اندازی میکروتیک یا برای خرید تجهیزات میکروتک اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید، میتوانید با مشاوران کیا آی تی در ارتباط باشید.
یکی از مهم ترین دلایلی که کیا آی تی توانسته اعتماد و اطمینان مشتریان خود را حفظ کند ارائه خدمات با ضمانت و پشتیبانی میباشد. کیفیت خوب تجهیزات، تضمین تامین قطعات و قیمتی به صرفه از دیگر دلایل مهم این امر میباشد.

MikroTik

امکان اتصال دستگاههای بیسیم شما

مانیتوریتنگ مستمر مصرف اینترنت

طرح محدود‌سازی مدیریت پهنای باند

کنترل پورتهای ورودی و خروجی

میکروتیک281

درباره میکروتک

شرکت میکروتیک با هدف رقابت با شرکت سیسکو در سال 1995 در اروپای شرقی تاسیس شد. شرکت میکروتیک با هدف ارائه خدمات حرفه ای با قیمتی پایین تر از سیسکو شروع به تولید تجهیزات کرد. مولدین این شرکت دانشجو هایی از MIT امریکا بودند. آن ها برای اولین بار سیستم عامل میکروتیک را ارائه کردند که توسط نگارشی از لینوکس ساخته شده بود. با فراگیر شدن استاندارد 802.11 در تکنولوژی وایرلس امکان استفاده از این تکنولوژی در سیستم عامل میکروتیک محیا شد.

هدف مهم از ایجاد این سیستم عامل، رقابت جدی با سیستم عامل محبوب IOS CISCO بود که بر روی PC ها نصب میشوند، و خدمات عالی و با کیفیتی بالا همچون روتینگ، فایروال، وی پی ان، کانیتورینگ، لود بلانسینگ، هات اسپات، Qos و سرویس هایی کارآمد دیگری که در مدیریت شبکه ها است. یکی از دلایل مهم پیشرفت و رشد این سیستم عامل تعهد آن در ارائه سرویس ها در انواع شبکه بود، که تمامی کاربران خود را تحت تاثیر قرار میداد.

از دیگر مزیت های مهم این سیستم عامل نسبت به رقبای قدرتمند خود، امکان کانفیگ توسط نرم افزاری به نام winbox در سیستم عامل ویندوز بود که با مجیط کاربری فوق العاده توانست احساس راحتی بالایی به کاربران خود برای تنظیمات این دستگاه بدهد.

تولید تجهیزات در شرکت میکروتک

میکروتیک در اوایل سال 2003 به این نتیجه رسید که برای پایداری بالاتر در سخت افزار معمولی PC باید سخت افزار های جدیدی را خود تولید کند. طبیعتا این به بدان معنا بود که دیگر میکروتیک به همه PC ها اطمینان ندارد، البته PC ها تنوع زیادی داشتند و برای محیط های حرفه ای شبکه ساخته نشده بودند. کاربران نمیتوانستند در شبکه های بزرگ از یک PC بزرگ و غیر پایدار استفاده کنند. و در اینجا بود که میکروتیک به سوی تولید مجصولات سخت افزاری با نام Routerboard قدم برداشت.

 

کاربردهای امنیتی و ارتباطی

کنترل پورتهای ورودی و خروجی

انتقال تصویر دوربین مدار بسته

ارتباط با منابع داخل شبکه از بیرون

مانیتورینگ مصرف اینترنت

نصب و راه اندازی پروژه

سیستم عامل مبتنی بر لینوکس

سخت افزار اختصاصی RouterBOARD

رایانه‌های استاندارد مبتنی بر x86

سرعت بوت بالا و عملکرد خودکار

کاربردهای مدیریت اینترنت

مدیریت پهنای باند

فایروال

مدیریت چند اشتراک اینترنت

پراکسی سرور