سبد خرید شما خالی است.

نصب و راه اندازی UPS در کیا آی تی

در روز های گرم تابستان، هر ساله شاهد قطعی برقی هستیم. این قطعی برق میتواند به بسیاری از کسب و کار ها آسیب جدی وارد نماید. چاره کار در نصب UPS میباشد. در زمان های گذشته از ژنراتور استفاده میکردند. این ژنراتورها با گازوئیل کار میکردند، به همین دلیل سرصدا و کثیف کاری هایی رو در بر داشتند. همچنین نیاز بود تا شما به صورت دستی ژنراتور را فعال نمایید و استفاده کنید، خود این امر ممکن بود دقایقی طول بکشد که اصلا توصیه نمیشود.

UPS ها دیگر آن مشکلات را ندارند و با باتری هایی که درونشان قرار دارد کار میکنند، همچنین بصورت آنلاین میباشند یعنی در لحظه و بدون وقفه پس از قطعی برق متصل میگردد، از طرفی به شدت صدایی کمتر تولید میکنند نسبت به ژنراتور ها (در حد یک یخچال عادی، آنهم به هنگام روشن شدن فن خنک کننده) که میتواند فاکتور مهمی در انتخاب شما باشد. 

برای مشاوره در خصوص خرید، نصب و راه اندازی UPS میتوانید با ما در ارتباط باشید.

برق اضطراری

فروش تجهیزات UPS

تامین برق مورد نیاز برای دیتاسنتر

تضمین کیفیت و قیمت در کیا آی تی

مشاوره برای راه اندازی در تاسیسات و مکان های حساس 

یو پی اس فاراتل 452

UPS چیست؟

به طور خلاصه میتوان گفت به هنگامی که برق دچار اختلالاتی میشود از یو پی اس استفاده میشود. این یو پی اس ها وظیفه دارند تا مثلا به هنگام قطع برق، برق مورد نیاز سیستم رو تامین کنند. همچنین برخی از مدل های یو پی اس ها برای زمان های اختلال در ولتاژ برق یا انواع اختلالات دیگر کارایی دارند.

دستگاه های یو پی اس به گونه ای طراحی شده اند که در درون خود تعدادی باتری (مشابه باتری ماشین) جایی داده اند و به وسیله باتری ها به تامین برق میپردازند. 

برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و با خیالی آسوده نسبت به خرید خود اقدام نمایید. 

انواع تجهیزات درونی UPS

  • شارژ باتری و یکسو کننده
  • باتری
  • مبدل DC به AC
  • کلید بای پس و کلیدهای قطع و وصل

انواع UPS

UPS آفلاین:

UPS آفلاین یک نوع از یو پی اس ها میباشد که دارای یک دستگاه مصرف کننده میباشد به صورت مستقیم با برق شهری در اتصال است، هنگامی که شما دچار قطعی برق شوید این دستگاه فعال میشود. در چنین شرایطی دستگاه نیازمند به برق از دستگاه یو پی اس مقدار برقی که نیاز دارد را دریافت میکند. مجدد به هنگام اتصال برق های شهری این باتری ها شارژ شد و برای دفعه بعدی آماده سازی میشوند.

اگر کسب و کار شما به گونه ای میباشد که به اتصال برق خیلی نیاز دارید توصیه میشود که، از یک UPS برای کسب کار خود استفاده نمایید. بسته به نوع نیاز خود میتوانید یک یو پی اس را انتخاب نمایید ولی باید بدانید در هر صورت خرید یک UPS برای شما امری ضروری میباشد.

دستگاه یو پی اس آفلاین قدرت حفاظتی بالایی دارد و خروجی آن از طریق فیلترهایی بنام های EMI / RFI ساخته شده اند که، این قابلیت را دارند تا بار حفاظت از سنسورها و گذرگاه ها را که توسط ولتاژ پیک به مقادیر از پیش تعریف شده مشخص شده است را فراهم کند.

از جمله استفاده هایی که از UPS آفلاین صورت میگیرد:

  • کامپیوترهای شخصی
  • دوربین های مدار بسته
  • دستگاه های حضور و غیاب
  • دستگاه خودپرداز
  • دزدگیر
  • ساختمان های هوشمند

UPS آنلاین:

 

دستگاه های یو پی اس آنلاین برای تمام مصارف برقی یک ذخیره مناسب می باشد  و از کارآمدترین مدل های یو پی اس شناخته شده است.

زمانی که برق شهر قطع بشود UPS آنلاین توان باتری هارا تامین میکند. در حقیقت این مدل از UPS این قابلیت را دارد که سیستم های حفاظتی را تامین و نویز های پیش آمده در برق شهر را در طی دو مرحله، در یک سو کردن باتری به وجود میآورد. دستگاه های UPS آنلاین برای تمام مصرفی های برقی یک ذخیره نیرو کاملا مناسب میباشد، مدل آنلاین یو پی اس ها کارآمد ترین و بهرین پیشنهاد هستند. البته دارای هزینه ای بالاتر ولی خدماتی بهتر مباشد.

چرا استفاده از یو پی اس؟

  • تامین برق مورد نیاز هنگام نبود برق شهری
  • کنترل نویز و نوسان برق شهری
  • اتصال اتومات یو پی اس هنگام قطع برق
  • استفاده از یو پی اس آنلاین برای دیتاسنتر
  • حفظ امنیت و اطلاعات کاربران (در صورتی که در هنگام قطعی برق اطلاعات پاک بشود)
  • اتصال لحظه ای یو پی اس های آنلاین 
  • اتصال با چند ثانیه تاخیر در یو پی اس های افلاین

تفاوت اصلی بین یو پی اس آفلاین و آنلاین

منابع برق بصورت آنلاین و آفلاین میباشند. یو پی اس های آفلاین ارزون ترین و ساده ترین نوع یو پی اس میباشد. یو پی اس آفلاین به صورت اتصال فاصله دار میباشد، به این معنا که در صورتی که اتصال برق قطع بشود پس از سه الی پنج ثانیه اتصال یو پی اس تکمیل میگردد، این اتصال هم بصورت اتومات و هم به صورت دستی وجود دارد. در یو پی اس های آنلاین داستان متفاوت میباشد، به این صورت که در زمانی که برق دچار مشکل شود و یا قطع شود شما این قطعی اتصال رو حس نخواهید کرد و در لحظه به صورت آنی جریان برق متصل میگردد. این قابلیت در مدل آنلاین، میتواند انتخاب مناسبی برای بسیاری از سازمان ها باشد.